۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۰, یکشنبه

مسجدسلیمان

با یاد و نام خدا
با سلام
همانگونه که در پست های قبلی هم برایتان نوشته بودم ، مطالبی را پیرامون گذشته و حال مسجدسلیمان فراهم کرده بودم که به تدریج آنها را بر روی وبلاگم قرار می دادم . متاسفانه مدتی است که به علت مشکلات فنی قادر به بازیابی وبلاگم نیستم ( وبلاگ باز نمی شود ) و من به ناچار وبلاگ جدید را در سایت دیگری ایجاد کرده و کار خودم را ادامه می دهم . برایم مقدور نیست که مطالب قبلی را به طور کامل بر روی وبلاگ جدید قرار دهم و فقط دو مطلب را که تحت عنوان مقدمه، قبل از بخش های مربوط به گذشته و حال مسجدسلیمان نوشته بودم مجددا می آورم وسپس سعی می کنم کارم را به روال قبلی ادامه دهم . اگر دوستان به مطالب قبلی علاقمندند می توانند در قسمت نظرات هر پست، برایم پیام بگذارند تا مطلب را ارائه دهم و یا با جستجو در گوگل و تایپ عناوینی مربوط به مسجدسلیمان، به بخشی از آن نوشته ها دسترسی یابند .
این مطالب در یافته های گوگل با آدرس WWW.MI-S.BLOGFA.COM خواهند آمد . در این قسمت هم بعد از ارائه ی مقدمه ی مطلب مسجدسلیمان در زمان حال ، مطالبم را پیرامون وضعیت منازل مسجدسلیمان آغاز می کنم که در وبلاگ قبلی ناتمام ماند و از طرفی یکی از خوانندگان وبلاگم که خود را با نام ددو کوچیره معرفی کرده بود ، به آن علاقه ی وافری نشان می داد. امیدوارم دوستانی که به مطالب من در وبلاگ قبلی علاقمند شده و آن را دنبال می کردند، به شکلی آدرس این وبلاگ را هم بیابند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر