۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۶, چهارشنبه

مسجدسلیمان

با یاد و نام خدا
سلام
من قبلا وبلاگی به آدرس
http://www.mi-s.blogfa.com/ داشتم و مطالبم را پیرامون مسجدسلیمان در این وبلاگ به نمایش گذاشتم . دوستانی که به من محبت داشته و آن را دنبال می کردند می دانند که مطالب وبلاگ من منحصر به مسجدسلیمان نبود و درباره ی موضوعات مختلفی در آن مطلب ارائه می کردم . متاسفانه سایت مذکور مدتی است قابل استفاده نیست و ناچار شدم این وبلاگ را با همان عنوان در این سایت جدید ایجادکرده و کارم را ادامه دهم .
بدیهی است که دیگر امکان ندارد بتوانم آن مطالب را مجددا در این جاهم بیاورم ولی چنانچه کسی مایل به استفاده از آن نوشته ها باشد، می تواند با استفاده از سیستم جستجوی GOOGLE و با تایپ عناوین نوشته ها مانند مسجدسایمان، منازل مسجدسلیمان، مسجدسلیمان در گذشته و ... به آنها دسترسی پیدا کرده و استفاده نماید . برای شروع اولین مطلبی که درباره ی مسجدسلیمان نوشته بودم در اینجا هم می آورم تا یادی از آن وبلاگ و مطالب آن باشد . امیدوارم دوستانی چون کیارش از وبلاگ سرزمین پنج خورشید و یا محمدایزدستای عزیز و علی مهمدی و دیگر عزیزانی که در آن زمان مرا به ادامه ی کار تشویق می کردند، مجددا به نوشته های من توجه کرده و یاریم کنند .
مطالبم را پیرامون مسجدسلیمان در دو بخش فراهم کرده بودم ، یک قسمت راجع به گذشته ی مسجدسلیمان و بخش دیگر درمورد وضعیت حال مسجدسلیمان . بخش اول را کاملا روی وبلاگ قرار داده ولی مطالب قسمت دوم تقریبا ناتمام ماند که البته در صدد اتمام آن هستم . در این وبلاگ تلاش دارم به مسجدسلیمان کنونی بپردازم و در کنار آن مواردی را هم تکرار می کنم از جمله خاطراتی که از گذشته ی خود و دیگران دارم که ممکن است ! سبب انبساط خاطر شما هم بشود . بحث مسکن در مسجدسلیمان همیشه یک موضوع اساسی بوده و گرچه هم درگذشته و هم در زمان حال به آن پرداخته بودم، نمی دانم چرا همیشه ذهن مرا به خود مشغول می کند . موضوع منازل سازمانی شرکت نفت و یا منازل شخصی که افراد معدودی با کسب مجوز از شرکت نفت ساخته و دارای امکانات نسبتا خوبی هم بودند، هنوز هم برایم جذاب ولی دردناک است اما مرتب به سمت آن کشیده می شوم . به همین علت مطلبی را پیرامون وضعیت منازل مسجدسلیمان تهیه کرده بودم که متاسفانه به علت گرفتاری ناتمام ماند و حال سعی دارم آن را تکمیل کنم . در همین رابطه چندی پیش از یک وب سایت مطلبی را خواندم که نویسنده ی آن آقای محمدرضا دادگر معرفی شده اند . مطلب جالبی بود چرا که ایشان در برخی از آن منازل و از جمله در بیست فوتی ها اقامت داشته و طبعا اطلاعاتشان موثقتر از من است ( من فکر کنم باید دادگری درست باشد چون در دبستان سینا دانش آموزی تحصیل می کرد با همین اسم که در منازل بیست فوتی مقابل آن دبستان زندگی میکرد) . به هر جهت من برای رعایت امانت عین مطالب ایشان را البته با کسب اجازه غیابی از حضورشان نقل می کنم و امیدوارم بتوانم حق مطلب را ادا کرده باشم
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر